جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سفر جالب تفریحی لوکا مودریچ و خانواده در دیزنی لند پاریس

تاریخ نشر :شنبه 27 آگوست 2022 اشتراک:
لوکا مودریچ و خانواده تازه ترین ها از دنیای ورزش
لوکا مودریچ به همراه همسر خود وانیا بوسنیچ و سه فرزندش ایوانو، سوفیا و اِما به پاریس سفر کرده اند و تصاویری از حضورشان در دیزنی لند را منتشر کرده اند.

ستاره کروات رئال مادرید به همراه همسر و فرزندانش در دیزنی لند پاریس حضور یافته بود. در ادامه عکس های جالب از لوکا مودریچ و خانواده را در پرشین وی مشاهده کنید.

لوکا مودریچ و خانواده

هافبک اهل کرواسی رئال مادرید که در این روز ها در ۳۶ سالگی یکی از مهره های کلیدی و ستاره های ترکیب رئال مادرید است در این روز ها به همراه همسر و فرزندانش راهی یک سفر تفریحی شده است تا از اوقات فراغت خود لذت ببرد.

در تصاویری که لوکا مودریچ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است می بینیم که او به همراه همسر خود وانیا بوسنیچ و سه فرزند خود یعنی ایوانو، سوفیا و اِما راهی شهر پاریس در فرانسه شده است و به یک محل شبیه سازی شده که به آن دیزنی لند می گویند رفته است.

دیزنی لند جایی است که در آن کارتون ها و انیمیشن های مختلف کمپانی دیزنی شبیه سازی شده اند به طوری که لوکیشن و شخصیت های این انیمیشن ها در آن جا قرار گرفته اند.

از این پارک های دیزنی لند در نقاط مختلف ساخته شده است که یکی از آن ها در پاریس فرانسه است که اکنون مودریچ به همراه خانواده اش به آن جا رفته است.

لوکا مودریچ و خانوادهستاره رئال و دخترش

لوکا مودریچ و خانواده در دیزنی لند

مودریچ درباره این تصاویر نوشته است:” لحظاتی فوق العاده در کنار همسر و فرزندانش در دیزنی لند” تا بدین ترتیب از این اوقات خوشی که داشته تصاویری را به یادگار بگذارد.

هافبک کروات رئال مادرید در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های جهان است و در ۳۶ سالگی یک مهره کلیدی در ترکیب رئال مادرید است و کار هایی می تواند انجام دهد که کمتر بازیکنی در دنیای فوتبال موفق به انجام آن می شود.

لوکا مودریچ و خانوادهتصویر لوکا مودریچ و خانواده

تمرینات سخت بدنسازی هافبک رئال مادرید

آنتونیو پینتوس مربی بدنساز رئال مادرید به دادن تمرین های پر فشار و سختگیری به بازیکنان مشهور است. او در تمرین ویژه ای که با بازیکنان انجام داده است، از یک مانع استفاده کرده تا بازیکنان با پرش از روی آن برخی از عضلات پای خود را تقویت کنند.

لوکا مودریچ هنگام انجام این تمرین پرش بسیار بلندی انجام داد که می بینیم او بدن ورزیده ای دارد و با وجود اینکه ۳۶ سال دارد و در آستانه ۳۷ سالگی هم هست اما هنوز هم کاملا آماده و روی فرم است.

این در حالی است که بسیاری از بازیکنان بزرگ و به خصوص هافبک ها وقتی به سن او می رسیدند بازنشسته می شدند اما اکنون به نظر می رسد که برای مودریچ نه تنها خبری از بازنشستگی نیست بلکه در دوران آمادگی خود قرار دارد و می تواند کمک ویژه ای به رئال مادرید کند.

فوتبالی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس