چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تفریح جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا در روز خاص تولدش

تاریخ نشر :شنبه 04 فوریه 2023 اشتراک:
جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
تصاویر جدیدی از جرارد پیکه و نامزدش کلارا چیا در بارسلونا در روز تولد این ستاره فوتبال منتشر شده که این دو این روز خاص را در کنار هم به تفریح پرداخته اند و ظاهرا از جنجال تازه شکیرا خواننده کلمبیایی خبری نیست.

ستاره سابق بارسلونا که سال های قبل در کنار شکیرا تولدشان را مشترک جشن می گرفتند این بار در کنار نامزد جدیدش زادروز وی را تبریک گفته است. در ادامه جزئیات تفریح تولد جرارد پیکه در کنار نامزدش را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد جرارد پیکه

طی ماه های اخیر و بعد از جدایی پیکه و شکیرا همچنان زندگی این دو چهره سرشناس زیر ذره بین رسانه های قرار دارد. هر چند گاهی رفتار حاشیه ساز این زوج سابق هم به جنجال جدایی آنها بیشتر دامن می‌زند.  چندی پیش شکیرا با آهنگی پیکه و نامزدش را دیس کرد و برخی رسانه‌ها گفتند آن آهنگ کار کلارا را به بیمارستان کشانده است.

پیکه پس از جدایی جنجالیش از شکیرا این روزهارا با نامزد جدیدش کلارا می‌گذراند و حالا تصاویر جدیدی از این دو نفر در حال تفریح در روز تولد پیکه منتشر شده است.

شکیرا پیش از این تاریخ انتشار آهنگش جدیدش را اعلام کرده بود که مقارن با روز تولد جرارد پیکه بود و رسانه‌ها پیش بینی کرده بودند او در این آهنگ هم قرار است به همسر سابق خود کنایه بزند.

تولد جرارد پیکهجرارد پیکه و نامزدش

آهنگ شکیرا و طعنه به کلارا

هفته گذشته دنیای فوتبال و موسیقی با خبری جنجالی مواجه شد. شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، آهنگی منتشر کرده بود که در ترانه آن انتقادهایی تند به این ستاره سابق بارسا و نامزد جدیدش کلارا چیا مطرح شده بود. آهنگ شکیرا میلیون‌ها بار دیده و شنیده شد. این نقطه شروع جنجال جدیدی با نقش‌آفرینی زوج سابق بود.

شکیرا در آهنگ خود کلارا چیا را تلویحا به ساعت کاسیو و اتومبیل توینگو تشبیه کرد و به پیکه طعنه زد که ساعت رولکس را با کاسیو و ماشین فراری را با توینگو عوض کرده است.

امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند این طعنه‌های شکیرا نامزد جدید جرارد پیکه را به‌ شدت ناراحت کرده، تا جایی او که دچار حمله اضطرابی شده و کارش به بیمارستان کشیده است.

تفریح جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا در روز خاص تولدشجرارد پیکه و کلارا چیا

تولد جرارد پیکه در کنار نامزدش

پیکه پس از جدایی جنجالیش از شکیرا این روزها را با نامزد جدیدش کلارا چیا می گذراند و حالا تصاویر جدیدی از این دو نفر در حال تفریح در روز تولد آقای فوتبالیست منتشر شده است.

چندی پیش شکیرا با آهنگی پیکه و نامزدش را دیس کرد و برخی رسانه ها گفتند آن آهنگ کار کلارا را به بیمارستان کشانده است.

جرارد پیکه پس از جدایی جنجالیش از شکیرا این روزها را با نامزد جدیدش کلارا وقت می‌ گذراند.

خبر ورزشی , ورزش سه , خبرانلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس