شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ابراز عشق و ادای احترام دیوید بکهام به همسرش با یک تتوی جدید

تاریخ نشر :شنبه 23 سپتامبر 2023 اشتراک:
دیوید بکهام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید یکام اسطوره فوتبال انگلیس بعد از 25 سال هنوز عاشقانه همسرش را دوست دارد و تتوی جدید او که مخفف اسم همسرش ویکتوریا می باشد گواه این موضوع است که این دو عاشقانه همدیگر را دوست دارند و برای یکدیگر احترام قائل هستند.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به تازگی تصاویری از خود در صحفه شخصی اش منتشر کرده که نشان می دهد در حال خالکوبی می باشد و این خالکوبی تازه را ادای احترامی به عشق زندگی اش عنوان کرده است. در ادامه تصاویری از تتوی جدید دیوید بکهام را در پرشین وی مشاهده کنید.

تتوی جدید دیوید بکهام

در میان سیل جدایی سلبریتی ها که هر روز خبر تازه‌ای از طلاق یک ستاره شناخته شده از همسرش به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد یک زوج معروف توانسته‌اند بارقه‌ای از امید به عشق و تعهد را زنده نگه دارند. دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس به تازگی با یک تتوی جدید بار دیگر عشق خود به همسرش ویکتوریا بکهام را نشان داده است.

تتوی جدید دیوید بکهامدیوید بکهام در حال خالکوبی

ستاره مشهور دنیای فوتبال اخیرا از تتوی جدیدی روی دستش رونمایی کرده که سروصدای زیادی به پا کرده است. او در مصاحبه‌ای با «سان» فاش کرد که آخرین تتویش نه تنها ادای احترامی است به همسر محبوبش، ویکتوریا بکهام، بلکه اشاره‌ای است صمیمانه به گروه پاپ دخترانه دهه ۹۰ یعنی اسپایس گرلز که او را به شهرت رساند.

تتوی جدید دیوید بکهامتتوی جدید دیوید بکهام

خالکوبی ستاره سابق منچستر یونایتد

دیوید در مورد خالکوبی جدیدش توضیح داد: «من به تازگی روی انگشتم « Posh» را تتو کردم. تمام تتوهایی که روی تنم دارم متعلق به خانواده‌ام است.»

برای کسانی که ممکن است ندانند، Posh نام مستعار ویکتوریا در زمان حضور در گروه اسپایس گرلز بود. دیگر اعضای گروه عبارت بودند از اسپورتی اسپایس (ملانی چیسهولم)، جینجر اسپایس (جری هالیول)، اسکِیری اسپایس (ملانی برون) و بِیبی اسپایس (اما بانتون).

شاید طرفداران سرسخت خانواده بکهام پیش از تایید رسمی دیوید خودشان متوجه تتوی جدید او شده بودند. اوایل ماه جاری میلادی دیوید بکهام در مراسم تقدیر از دوستش مارک آنتونی در پیاده روی مشاهیر هالیوود شرکت کرده بود و انگشت میانی تازه تتوشده‌اش را با افتخار به نمایش گذاشت.

تصویر تتوی جدید دیوید بکهام

دیوید همچنین در اینستاگرام خود مجموعه‌ای از عکس‌های مربوط به روزی که تتو را روی انگشتش انجام داد منتشر کرد.

پس از ۲۱ سال زندگی مشترک، دیوید بکهام از روزی که عاشق ویکتوریا شد می گوید

فوتبالدیوید بکهام و همسرش

آخرین خالکوبی دیوید بکهام تنها یکی از مجموعه تتوهایی است که او در ادای عشق و احترام به اعضای خانواده‌اش انجام داده است. دیوید پیش‌ از این روی بازویش نام «ویکتوریا» را به همراه اسم چهار فرزندشان، بروکلین، رومئو، کروز و هارپر نیز تتو کرده بود.

این شاهدی بر داستان عاشقانه‌ای است که بیش از دو دهه است ادامه دارد. جالب اینجاست که بروکلین بکهام پسر ویکتوریا و دیوید نیز راه پدر را دنبال کرده و برای اثبات عشق به همسرش، نیکولا پلتز، ۷۰ تتو روی بدنش دارد.

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس