پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نگاهی به زندگی لوکس رومئو بکام از تعطیلات مجلل تا نامزد مدلش

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 12 ژانویه 2023 اشتراک:
رومئو بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
رومئو بکام پسر خوش تیپ دیوید بکهام یکی از مدل های مشهور برند های مطرح عکاسی و لباس می باشد و از فوتبال نیز غافل نبوده و به تازگی در تیم لیگ برتری برنتفورد حضور دارد و باعث افتخار خانواده اش شده است.

یکی از پسران اسطوره فوتبال انگلیس راه پدرش فوتبالیستش را ادامه داده اما می شود گفت به نوعی نیز راه مادرش را زیرا او مالک برند خاص خود می باشد. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی رومئو بکام را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی رومئو بکام

دیوید و ویکتوریا را فراموش کنید، اکنون این رومئو بکام است که استانداردهای برند بکام را تعیین می‌ کند.

رومئو بکام پسر خوش‌تیپ ۲۰ ساله دیوید و ویکتوریا بکام، در مجلات مختلف مد ظاهر شده و مدل عکاسی برند بربری شده است. او همچنین ژن پدرش در بازی فوتبال را هم به ارث برده است.

این بازیکن جوان اینترمیامی برای ادامه فصل به صورت قرضی به تیم لیگ برتری برنتفورد پیوست و باعث افتخار پدر شد.

اما خارج از زمین، زندگی رومئو بکام سبک جذابی دارد که باعث حسادت بسیاری از بچه‌های هم سن و سال خودش شده است. او با یکی از موفق‌ ترین سوپر مدل‌های جهان در رابطه است و طبق گزارش‌ ها یک‌ چهارم خانه ۳۱ میلیون پوندی خانواده بکام از آن اوست.

رومئو در قایق تفریحی ۵ میلیون پوندی خود از تعطیلات مجلل لذت می‌ برد. و در زندگی پرمشغله خود وقت زیادی برای دوستان مشهورش دارد.

ساختن برند خود

رومئو بکام در سال ۲۰۰۲ در لندن به دنیا آمد؛ یک سال قبل از اینکه پدرش پس از ۱۲ سال حضور در منچستریونایتد به رئال مادرید برود. اما با اینکه پدر در خارج از کشور به حرفه فوتبال مشغول بود، او در انگلیس ماند.

فوتبالیستخانواده دیوید بکام

او قبل از پایان تحصیلات خود در مؤسسه خصوصی سامرست میلفیلد، در مدرسه آمادگی وتربی در لندن، جایی که شاهزاده‌ ویلیام و شاهزاده هری با هزینه حدود ۸۰۰۰ پوند در هر ترم تحصیل کردند، درس خواند.

فرزند اسطوره فوتبال انگلیس

اما عاشق فوتبال بود و در سال ۲۰۱۴ با آرسنال تمرین می‌کرد و یک سال بعد از آکادمی بیرون آمد. مدتی به فوتبال پشت کرد و به تنیس روی آورد. او حتی اندی ماری را به عنوان مربی استخدام کرد تا در ویمبلدون کسب افتخار کند. سپس حرفه مد و فشن را آغاز کرد و روی جلد مجلات زیادی ظاهر شد.

مجلات جی‌کیو و ووگ بیشتر از سایرین به دنبال او بودند، و زمانی که فقط ۱۲ سال داشت، در کمپین جهانی بربری برای مجموعه کریسمس حضور یافت.

در سال ۲۰۲۰، تصمیم گرفت که به فوتبال یک فرصت دیگر بدهد و پدرش زمین تنیس ساخته شده در خانه را با زمین فوتبال جایگزین کرد. یک سال بعد به پروژه پدرش در اینتر میامی فلوریدا پیوست، اگرچه او هنوز اولین بازی رقابتی خود را برای این باشگاه انجام نداده است.

زندگی رومئو بکامرومئو بکام و نامزدش میا

پوما هم به طور قابل توجهی به تغییر عقیده او پاداش داد و قراردادی به ارزش ۱٫۲ میلیون پوند به او داد تا به چهره جدید این برند تبدیل شود.

نامزد مدل

رومئو در سال ۲۰۱۹ با مدل خیره‌کننده بریتانیایی «میا ریگان» آشنا شد. اعتقاد بر این است که این زوج از طریق حلقه‌های اجتماعی مشابهی که داشتند با هم آشنا شدند و میا برای مادرش تبدیل به منبع الهام شد.

زندگی رومئو بکام و نامزدش

رومئو اغلب مادرش ویکتوریا را برای نمایش مد در سراسر اروپا همراهی می‌کرد. اما راه دور تاثیر خود را گذاشت و رومئو و میا برای مدت کوتاهی در سال گذشته از هم جدا شدند و رومئو تمام تصاویر میا را از اینستاگرامش پاک کرد. هنگامی که میا با ویکتوریا در یک پروژه مد در ماه اکتبر همکاری کرد، به نظر می‌رسید که رابطه‌اش با رومئو مجدداً شکل گرفت.

خانه جایی است که قلبت آنجاست

رومئو که در خانواده‌ای با ثروت خالص حدود ۳۳۰ میلیون پوند متولد شده، به زندگی لوکس عادت کرده است. و این شامل خانه‌های شگفت‌انگیز هم می‌شود. او در میامی در یک پنت‌هاوس مدرن و خیره‌کننده اقامت دارد که بکام‌ها در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۱۹ میلیون پوند برای آن هزینه کردند.

نگاهی به زندگی لوکس رومئو بکام از تعطیلات مجلل تا نامزد مدلشرومئو بکام و پدرش

این ساختمان که توسط معمار مشهور زاها حدید طراحی شده تنها مکان مسکونی است که دارای سکوی هلیکوپتر است. رومئو در انگلیس در خانه ۳۱ میلیون پوندی والدینش زندگی می‌کند.

قایق تفریحی

دیوید بکام مجموعه‌ای از خودروهای لوکس دارد، و رومئو در حال رانندگی یک مازراتی لوانته ۶۵۰۰۰ پوندی و یک جیپ ۴۵۰۰۰ پوندی دیده شده است. اما بکام‌ها یک قایق تفریحی با شکوه به ارزش ۵ میلیون پوند هم دارند.

دوستان مشهور پسر دیوید بکهام

نام این کشتی «سِون» است که با شماره پیراهن معروف دیوید بکام برای شیاطین سرخ و همچنین نام میانی دخترش هارپر مطابقت دارد. بکام‌ها، از جمله رومئو، سال گذشته برای اولین بار از این کشتی استفاده کردند. آنها در میامی لنگر انداختند و در طول سال بارها روی این کشتی دیده شدند.

فوتبالیستدوستان رومئو بکام

دوستان مشهور

وقتی فرزند یک سلبریتی باشی قطعا دوستان سلبریتی زیادی خواهی داشت. با نگاهی اجمالی به اینستاگرام رومئو، که ۳٫۶ میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند، می‌توان دید که دوستان مشهور او چه کسانی هستند.

چارلی پوث خواننده آمریکایی از دوستان نزدیک او است و رومئو برای یکی از برنامه‌های چارلی در پشت صحنه حضور داشت. پیر امریک اوبامیانگ وقتی برای دیدن بازی او به میامی رفته بود، او را بهترین دوست خود خطاب کرد. مارک آنتونی خواننده و دی‌جی کایگو نیز در واتس‌اپ او حضور دارند و ایوان تونی و سایرین هم از دوستان نزدیک او هستند.

خبرورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس