چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تعطیلات عاشقانه لوریس کاریوس و نامزدش به سرزمین عجایب زمستانی

تاریخ نشر :چهارشنبه 11 ژانویه 2023 اشتراک:
لوریس کاریوس تازه ترین ها از دنیای ورزش
لوریس کاریوس جذاب ترین دروازه بان جهان به همراه دیلتا لئوتا مجری و گزارشگر مشهور فوتبال برای سپری کردن یک تعطیلات رمانتیک به سرزمین عجایب زمستانی سفر کرده و تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده اند.

جذاب ترین دروازه بان حال حاضر دنیا به همراه دوست دخترش به تعطیلات زمستانی رفته و تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده اند. در ادامه عکس های از لوریس کاریوس و نامزدش دیلتا لئوتا را در پرشین وی مشاهده کنید.

لوریس کاریوس و نامزدش

لوریس کاریوس، دروازه‌بان نیوکاسل با پارتنر خود «دیلتا لئوتا» از تعطیلات رمانتیک برفی لذت می‌ برد.

دیلتا لئوتا که مجری و گزارشگر فوتبال است و مدتی‌ است که با لوریس کاریوس در رابطه است، تصاویری از سفر لوکس خود به «سرزمین عجایب زمستانی» را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به نظر می‌رسید که لوریس کاریوس و نامزدش همراه با لیلو، سگی از نژاد پامرانیان، اوقات خوشی را در برف سپری می‌کنند. دیلتا که ۸.۵ میلیون دنبال‌ کننده در اینستاگرام دارد، تصاویر این سفر را در شبکه‌های اجتماعی پست کرد.

کاریوس ۲۹ ساله در ماه سپتامبر به عنوان جانشین مارتین دوبراوکا که به صورت قرضی راهی منچستریونایتد شده بود، به نیوکاسل پیوست. پس از بازگشت دوبراوکا به سنت‌جیمز پارک برای ادامه فصل، در مورد آینده کاریوس در این تیم تردیدهایی به وجود آمد. اما ادی هاو، سرمربی آلمانی تایید کرد که این دروازه‌بان آلمانی تا پایان فصل لیگ برتر در این تیم باقی خواهد ماند.

او به اسکای اسپورت گفت: «بله، قطعا او می‌ماند. او بخشی از تیم ما در آینده خواهد بود.»

لوریس کاریوس و نامزدشلوریس کاریوس

جذاب‌ ترین دروازه‌ بان فوتبال

لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی که اکنون ۲۹ سال دارد، به صورت رایگان با نیوکاسل یونایتد قرارداد امضا کرده است.

موهایش را بلند کرد و از تفریحات مجلل لذت برد اما از تناسب اندام غافل نشد. نگاهی به صفحه‌اش در اینستاگرام نشان می‌دهد که زندگی حسادت‌برانگیزی دارد. این فوتبالیست خوش‌تیپ تقریباً دو میلیون دنبال‌کننده دارد و پیام‌های زیادی از هوادارانی که عاشق تیپ و قیافه‌اش هستند دریافت می‌کند.

نیوکاسل امیدوار است که این جوان خوش‌قیافه بتواند سوپرقهرمان آنها در این فصل باشد.

لوریس کاریوس و نامزدشدیلتا لئوتا

لوریس کاریوس و نامزدش دیلتا

ظاهراً لوریس کاریوس، بازیکن سابق لیورپول، با دیلتا لئوتا مجری خیره‌کننده و معروف تلویزیونی رابطه دارد.

پس از اینکه مجله مشهور «جنته» ادعا کرد که او و لئوتا با هم رابطه برقرار کرده‌ اند، کاریوس به بحث داغ خبرگزاری‌ های ایتالیا تبدیل شد. لئوتای ۳۱ ساله، یک دهه است که مجری ورزشی برتر تلویزیون بوده.

او همچنین مدل و سلبریتی اینترنتی هم است. دیلتا اخیراً به رابطه خود با جاکومو کاوالی، مدل مرد مشهور، پایان داد. نشریه «جنته» ادعا کرده که دیلتا برای عمق دادن به رابطه خود با کاریوس یک دوره فشرده زبان انگلیسی را آغاز کرده است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس