شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

راز خوش تیپی و زیبایی دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس

تاریخ نشر :چهارشنبه 02 نوامبر 2022 اشتراک:
دیوید بکهام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام مالک باشگاه اینترمیامی بازیکن سابق تیم فوتبال انگلیس همواره از استایل و زیبایی خود چه از نظر لباس و چه از نظر ظاهر مراقبت می کند.

فوتبالیست سابق تیم ملی انگلیس یکی از چهره های مشهور دنیای مد و فوتبال می باشد که استایل خاص خود را سالهاست منجصر به فرد نگه داشته است. در ادامه راز زیبایی دیوید بکهام را در پرشین وی مشاهده کنید.

زیبایی دیوید بکهام

محققان پی برده اند هر چه می گذرد مردان بیشتری با استفاده از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، کلیشه ها را زیر پا می گذارند.

دیوید بکهام جدا از سلامت فیزیکی اش، به صورت خود هم رسیدگی زیادی می کند. او یک روتین ساده اما وسواسی برای مراقبت از پوست خود دارد. بکهام روزانه چندین بار از مرطوب کننده استفاده می کند و یک کرم ضد پیری ملایم به چین و چروک های صورتش می زند. و این عوامل زیبایی دیوید بکهام هستند.

وی از مشهورترین و جذابترین چهره های فوتبال و صنعت مد است که امروز خیلی از مردان طرفدار دیوید بکهام هستند.

زیبایی دیوید بکهامدیوید بکهام

ماجرای بیمه پاهای فوتبالیست مشهور

کسی هم هست که دیوید بکام را نشناسد؟ این هافبک انگلیسی پیش از بازنشستگی‌ اش برای تیم‌ هایی هم چون رئال مادرید و منچستریونایتد بازی کرد و یکی از مشهورترین فوتبالیست‌ های جهان بود. بکام در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت هر دو پای خود را به مبلغ ۱۹۵ میلیون دلار بیمه کند.

راز خوشتیپی و زیبایی دیوید بکهام

اگر به ظاهر دیوید بکام در طول فصل های سرد سال دقت کرده باشید، خواهید دید که او اغلب اوقات کتی بلند به تن دارد. او کت بلند را از این جهت انتخاب کرده که نه تنها قدش را کشیده تر نشان می دهد، بلکه ظاهری کلاسیک و شیک به او می بخشد.

زیبایی دیوید بکهاماستایل شیک دیوید بکهام

اگر شما هم دوست دارید که مانند بکام در میان جمع منحصر به فرد و متفاوت از دیگران باشید، یک کت بلند را به کمد لباس هایتان بی افزایید.

کت های بلند هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی مناسب اند. بکام معمولا رنگ های خنثی مانند مشکی و کرم را برای آن در نظر می گیرد تا راحت تر با لباس های زیرش ست شود.

روزیاتو , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس