پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل سلنا گومز در مراسم امی ۲۰۲۲ با لباس مجلسی شیک

تاریخ نشر :جمعه 16 سپتامبر 2022 اشتراک:
استایل سلنا گومز اخبار گوناگون
تصاویری از جدیدترین استایل سلنا گومز در مراسم اهدای جوایز امی 2022 را با لباس مجلسی شیک تماشا کرده و جزئیاتی از حضور او در این مراسم بخوانید.

این هفته مراسم فرش قرمز اهدای جوایز امی ۲۰۲۲ در لس آنجلس برگزار شد و بهترین بازیگران و دستاوردهای تلویزیونی هالیوود معرفی شدند و یکی از چهره های معروفی که در این مراسم شرکت کرد ستاره معروف سلنا گومز بود. در زیر تصاویری از استایل سلنا گومز در مراسم امی را مشاهده می کنید.

استایل سلنا گومز در مراسم امی ۲۰۲۲

سلنا گومز خواننده و بازیگر ۳۰ ساله دردسر شرکت در فرش قرمز و ایستادن در برابر دوربین های متعدد عکاسان را به خود نداد و در عوض به گزارش پرشین وی با حضور مستقیم در سالن تئاتر مایکروسافت که محل برگزاری مراسم اصلی بود تمام توجه ها را خود معطوف کرد.

این چهره معروف ورود بی سر و صدایی به این مراسم داشت و طبق گفته مجله هارپر بازار وی مدت کوتاهی قبل ساعت ۶ بعد از ظهر رسید که تا آن موقع مراسم فرش قرمز به طور کامل تمام شده بود. او پیراهن شیک سفیدی با یقه دورگردنی از برند سلین به تن داشت که به لطف سنگ دوزی های بسیار کوچکی که روی آن کار شده بود پرزرق و برق تر به نظر می رسد.

استایل سلنا گومز در مراسم امی 2022 با لباس مجلسی شیکاستایل سلنا گومز در سالن تئاتر مایکروسافت

گومز با استفاده از یک جفت گوشواره آویزی به شکل منگوله سبز و همچنین مانیکور سبز استایل سفید خود را رنگی تر کرده و یکی از هراستایلیست های معروف سلبریتی ها به نام ماریسا مارینو موهای او را مدل جمع آرایش کرده بود.

دلیل شرکت سلنا در این مراسم کاندید شدن سریالش در گروه بهترین سریال کمدی و همچنین کاندید شدن دو همبازی او یعنی استیو مارتین و مارتین شورت در گروه بهترین بازیگر مرد سریال کمدی بود ولی خودش در گروه بهترین بازیگر زن در سریال کمدی موفق به نامزدی نشد. هر سه آنها نیز برای اهدای جایزه یکی از گروه های کاندید شده به روی سن دعوت شدند.

استیو مارتین و مارتین شورتسلنا در کنار همبازی هایش استیو مارتین و مارتین شورت
سریال کشتار درون ساختمانسه بازیگر اصلی سریال کشتار درون ساختمان

استایل سلنا گومز در مراسم امی سال ۲۰۲۲

همبازی های سلنا در سریال تنها کشتار درون ساختمان

سلنا، مارتین شورت و استیو مارتین در سریال کمدی “تنها کشتار درون ساختمان” نقش ساکنان یک آپارتمان را بازی می کنند که هر سه علاقه مشترکی به ماجراهای جنایی واقعی دارند و حتی تصمیم می گیرند در مورد قتلی که در ساختمانشان رخ داده، یک برنامه پادکست را شروع کنند.

مراسم اهدای جوایز امی در سال ۲۰۲۲ پس از دو سال دوباره در سالن تئاتر مایکروسافت برگزار شد چرا که به گزارش پرشین وی در طی سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلیل وضعیت کرونا این مراسم به صورت مرسوم هر ساله اش لغو شده و به شیوه های دیگری برگزار شده بود.

سلنا گومز با لباس سفیداستایل سلنا گومز با لباس مجلسی سفید

میزبانی ۷۴امین مراسم سالانه امی در سال ۲۰۲۲ را کینن تامسون یکی از کمدین های برنامه “پخش زنده شنبه شب” به عهده داشت و با کنایه به ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار، اظهار داشت اجازه نمی دهد چنین اتفاقی تحت نظر او رخ دهد.

او در گفتگو با خبرگزاری Associated Press گفت: “گرچه با این حرف ممکنه باعث ناراحتی کسی شوم، ولی نباید با هیچ گونه بدخواهی رو به رو شویم.”

کینن تامسونکمدین کینن تامسون

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

منبع: dailymail

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس