شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد مجید مظفری خارج از کشور در کنار دوستانش

تاریخ نشر :جمعه 11 فوریه 2022 اشتراک:
تولد مجید مظفری در سال ۱۴۰۰ اخبار گوناگون
جشن تولد مجید مظفری خارج از کشور در کنار دوستانش را در ادامه ببینید.

بازیگر روزهای زندگی که به همراه تنها دخترش نیکی زندگی می کند ۷۱ ساله شد. مجید مظفری یکی از بهترین بازیگران سریال های تلویزیونی به خصوص در دهه هشتاد بود که این روزها کم کار شده است. تولد مجید مظفری در سال ۱۴۰۰ را در پرشین وی ببینید.

تولد مجید مظفری در سال ۱۴۰۰

مجید مظفری متولد سال ۱۳۲۹ در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است . وی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۵۰آغاز کرد و فعالیت سینمایی اش را با فیلم شهر قصه (منوچهر انور) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۲ اغاز کرد. جشن تولد مجید مظفری خارج از کشور در کنار دوستانش را ببینید.

مجید مظفری نوشت:

ارزوی سلامتی شادی دارم برای همه مردم وطن

سریال ایلدا آخرین فیلیم که مجید مظفری بازی کرد

سریال ایلدا؛ بازیگران و نقش آنها، زمان پخش و خلاصه داستان

سریال «ایلدا» با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال‌ ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال ایلدا

در رابطه با خبر تولد مجید مظفری در سال ۱۴۰۰ , این سریال پر بازیگر است و موضوع آن درباره جنگ تحمیلی است که در مرحله پیش تولید قرار دارد. این مجموعه با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرز نشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها را بین سال های ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ را روایت می کند.

سریال ایلداسریال ایلدا

کارگردان سریال ایلدا کیست؟

اما قویدل کارگردان این سریال پربازیگر است که در تجربه جدیدش سریالی با موضوع دفاع مقدس می سازد و علاوه بر بازیگران سرشناس ، هنرمندانی از استان لرستان هم در این سریال ایفای نقش میکنند. راما قویدل (زاده ۱۷ فروردین ۱۳۵۵ در تهران) کارگردان، تدوین‌گر و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است.

سریال ایلدا با بازی مجید مظفریسریال ایلدا با بازی مجید مظفری

تولد مجید مظفری به همراه دخترش

تولد مجید مظفری به همراه دخترش

تولد مجید مظفریتولد مجید مظفری

بخار ـ اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس