شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تنقلات خطرناک برای روده

اشتراک:
تنقلات خطرناک برای روده پزشکی
عواملی که باعث ایجاد عفونت در روده میشود ممکن ست در غذا ها و عدم رعایت اصول بهداشتی باشد . تشخیص علت عفونت هم با استفاده از آزمایش امکان پذیر است .

روده نقش مهمی در بدن ما دارد .مشکلات روده باعث ایجاد مشکلاتی از جمله درد و گاز و نفخ میشود . استفاده از غذاهای سالم باعث سلامتی کل بدن و دستگاه گوارش میشود . میکروب های موجود در غذا باعث ایجاد عفونت روده میشود .تنقلات خطرناک برای روده را در این مجموعه گفته ایم . با ما در پرشین وی همراه باشید .

تنقلات خطرناک برای روده

تحقیقات اخیر ارتباط بین مصرف زیاد شکلات و شیرینی جات را با سرطان روده نشان داده اند.در حقیقت مشخص شده است که مصرف تنقلات شیرین و چرب خطر ایجاد تومورهای روده را افزایش می دهد.درتحقیقات قبلی مشخص شده بود که گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس در افزایش خطر سرطان روده نقش
دارند.

تنقلات خطرناک برای رودهانواع بیماری های روده

برای انجام این مطالعه از بیش از ۲۰۰۰ زن و مرد مبتلا به سرطان روده خواسته شد که یک پرسشنامه کامل را در مورد رژیم غذایی خود پاسخ دهند.نتایج نشان داد افرادی که بیشترین میزان تنقلات شیرین و چرب مانند دسرها، شکلات، بیسکوئیت، کیک، شیرینی، آجیل و چیپس را مصرف کرده بودند، نسبت به افرادی که کمترین میزان مصرف را داشتند، با ۱۸ درصد احتمال ابتلای بیشتر به سرطان روده روبرو بودند.

 بیماری التهابی روده علائم سرطان روده

سلامت سیمرغ

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس