یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استوری خاص احمدرضا عابدزاده بعد از جنجال بیرانوند با کنایه به وی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 04 جولای 2023 اشتراک:
احمدرضا عابدزاده تازه ترین ها از دنیای ورزش
احمدرضا عابدزاده بعد از حواشی اخیر نسبت به حضور پسرش امیر در تیم پرسپولیس واکنش نشان داده و ظاهرا از این مسئله بسیار خوشحال است و با انتشار استوری در صحفه شخصی اش به بیرانوند نیز کنایه زده است.

بعد از جنجالی شدن حرکت علیرضا بیرانوند ستاره محبوب پرسپولیسی ها واکنش ها و شایعات زیادی مطرح شده و اما اسطوره سابق تیم ملی با انتشار تصویری خاص در کنار پسرش از علاقه اش به پرسپولیسی شدن پسرش پرده برداشت. در ادامه تصویری از استوری احمدرضا عابدزاده را در پرشین وی مشاهده کنید.

استوری احمدرضا عابدزاده

در روزهای اخیر بحث در مورد دروازه‌بان‌های فصل آینده استقلال و پرسپولیس بالا گرفته و پس از جدایی سیدحسین حسینی از استقلال، نوبت به بیرانوند رسید که قرارداد خود را فسخ کند و شایعات استقلالی شدن او التهاب نقل و انتقالات را به حداکثر رساند.

در حال حاضر استقلال و پرسپولیس برای حضور بیرانوند در تیم‌شان برای لیگ بیست و سوم تلاش می‌کنند. اگرچه مسئولان باشگاه پرسپولیس فسخ او را با توجه به پرداختی‌های‌شان غیرقانونی می‌دانند.

با این حال در ساعات اخیر استوری احمدرضا عابدزاده که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد و البته با قرمزها به محبوبیت خاصی رسید واکنش برانگیز شده است. عابدزاده با انتشار تصویری از خود کنار پسرش امیر لوگوی پرسپولیس را روی سینه او قرار داده و نوشته: “عشق پرسپولیس.”

این موضوع نشان می‌دهد احمدرضا از بازگشت پسرش به پرسپولیس استقبال می‌کند. امیر که در سال‌های اخیر لژیونر بوده، در دوره علی دایی به عنوان گلر ذخیره در پرسپولیس حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

استوری احمدرضا عابدزادهاستوری احمدرضا عابدزاده

شروع مذاکرات پرسپولیس با پسر عقاب

علیرضا بیرانوند در اتفاقی غیرمنتظره، قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد تا جنجالی‌ترین روز نقل‌وانتقالات تابستانی را رقم بزند، اتفاقی که با پیشنهاد سنگین استقلالی‌ها به دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس همراه شد و حسابی سروصدا به پا کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس اما این فسخ قرارداد را غیرقانونی می دانند اما برای آن که در صورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند دست آنها خالی نماند شروع به مذاکره پنهانی با احمدرضا و امیر عابدزاده کرده‌اند.

عابدزاده پس از سقوط تیم پونفرادینا به دسته سوم اسپانیا، بازیکن آزاد شده و می تواند به هر تیمی دلش خواست ملحق شود.

استوری احمدرضا عابدزادهاحمدرضا عابدزاده و پسرش امیر

استوری احمدرضا عابدزاده با کنایه به بیرانوند

در حالی که شایعات زیادی در خصوص دروازه بان فصل بعدی پرسپولیس مطرح است و شرایط علیرضا بیرانوند با این باشگاه نامشخص است، احمدرضا عابدزاده، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش و فرزندش امیر عابدزاده، به نوعی از علاقه حضور فرزندش در پرسپولیس و جانشینی بیرانوند پرده برداشت.

گفتنی است نام امیر عابدزاده در میان برترین بازیکنان لالیگای ۲ که در حال حاضر بدون تیم هستند، قرار گرفت.

ورزش سه , فوتبالی , الف

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس