یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استوری جالب علیرضا بیرانوند بعد از بازی دیشب برای کریستیانو رونالدو

تاریخ نشر :سه‌شنبه 28 نوامبر 2023 اشتراک:
علیرضا بیرانوند و رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
علیرضا بیرانوند دروازه بان محبوب پرسپولیسی ها به خاطر برخورد اتفاقی شب گذشته با کریستیانو رونالدو استوری متفاوتی برای این گلر منتشر کرده و برای این اسطوره فوتبال آرزوی سلامتی کرده است.

دروازه بان محبوب پرسپولیس بار دیگر در مقابل اسطوره فوتبال دنیا قرار گرفت و کریستیانو رونالدو تاریخ ساز شد و در لحظه ای ناخواسته با گلر سرخپوشان به هم برخوردند. در ادامه عکس های از استوری علیرضا بیرانوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

استوری علیرضا بیرانوند

بسیاری از علاقمندان به فوتبال در انتظار دیدن سومین قسمت از تقابل بین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با علیرضا بیرانوند بودند.

ماجرای این تقابل‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸ وقتی که بیرانوند پنالتی رونالدو را مهار کرد شروع شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است. بیرانوند که در سومین بازی هم کریستیانو را در زدن گل ناکام گذاشت در یک صحنه از بازی برگشت پرسپولیس مقابل النصر در ریاض، برخورد بسیار سختی با این حریف پرتغالی داشت.

در دقیقه ۴۶ وقتی سادیو مانه در ابتدای نیمه دوم توپ را سانتر کرد، در این موقعیت خطرناک علیرضا بیرانوند روی هوا بلند شد و هنگام فرود به طور ناخواسته با رونالدو برخوردی داشت که منجر به مصدومیت او از ناحیه گردن شد.

رونالدو پس از این برخورد سخت در زمین باقی ماند اما در نهایت در دقیقه ۷۸ تعویض شد و مستقیماً به رختکن رفت تا کارهای درمانی خود را برای گردن آسیب دیده‌اش آغاز کند.

ساعتی پس از این بازی علیرضا بیرانوند با استوری کردن تصویری از آن صحنه برای کریستیانو رونالدو آرزوی سلامتی کرد و نوشت: امیدوارم که هیچ اتفاقی برای تو رخ نداده باشد.

استوری علیرضا بیرانونداستوری علیرضا بیرانوند

حمله دروازه‌ بان پرسپولیس به رونالدو

کریستیانو رونالدو که در دقیقه ۳ نزدیک بود یک پنالتی از پرسپولیس بگیرد، ۲۵ ثانیه پس از شروع نیمه دوم سعی داشت ارسال سادیو مانه از جناح راست زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کند که خروج علیرضا بیرانوند و دفع توپ سریع‌تر توسط او کاری کرد تا النصر به گل نرسد و البته فوق ستاره پرتغالی در این صحنه آسیب ببیند.

رونالدو که در نیمه اول دیدار با پرسپولیس کم‌فروغ ظاهر شده بود، در شروع نیمه دوم و در زمان فرود بیرانوند پس از دفع توپ، در برخورد با گلر سرخ‌پوشان نقش بر زمین شد و احساس درد کرد.

بیرانوند پس از دفع ارسال سادیو مانه، روی کمر کریستیانو رونالدو فرود آمد که این برخورد پنالتی تشخیص داده نشد و یک دقیقه هم بخاطر مصدومیت این ستاره پرتغالی، بازی به وقفه افتاد.

استوری علیرضا بیرانوندبرخورد علیرضا بیرانوند و رونالدو

رونالدو پس از ورود کادر پزشکی النصر به زمین و درمان سریع، با احساس درد از ناحیه پشت گردن به بازی برگشت تا نگرانی هواداران تیمش را برطرف کند.

استوری علیرضا بیرانوند برای رونالدو

رونالدو امشب نه تنها بازی پرسپولیس و النصر را با این حرکت تبدیل به یک مسابقه جهانی کرد، بلکه قدر و قیمت خود را نیز در میان علاقه‌مندان بسیار بالاتر برد؛ بازیکنی که حالا با گذر از دوران رقابت شدید با مسی، آرام‌تر و عارفانه‌تر به فوتبال نگاه می‌کند و احتمالا بابت از دست دادن سه امتیازی که از راه منصفانه به دست نیامده باشد، آنقدرها هم خوشحال نخواهد بود‌.

پس از این بازی علیرضا بیرانوند با استوری کردن تصویری از خود و رونالدو در برای این ستاره فوتبال آرزوی سلامتی کرده است.

ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس