شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد سیاوش یزدانی با تم استقلالی و دلنوشته ای زیبا

تاریخ نشر :سه‌شنبه 01 مارس 2022 اشتراک:
جشن تولد سیاوش یزدانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
سیاوش یزدانی ستاره جوان استقلالی ها تصویری از جشن تولد 30 سالگی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

ستاره جوان استقلالی ها ۳۰ سالگی اش را در خانه اش در حالی برگزار کرد که این روزها آینده حرفه ای فوتبال وی به خطر افتاده است. در ادامه عکس های از جشن تولد سیاوش یزدانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد سیاوش یزدانی

مدافع بلندقامت استقلال که این روزها به خاطر موضوع سربازی اش خبرساز شده زادروز ۳۰ سالگی اش را جشن گرفته و نوشته است که : و این نیز بگذرد۰۰۰

هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی

از این زمانه دلم سیر میشود گاهی

عقاب تیز پرِ دشتهای استغنا

اسیر پنجه ی تقدیر میشود گاهی

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز

جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی

تشکر میکنم‌ از تبریک های پر مهرو محبتتون.مرسی تو این‌ روزهای سخت مثل همیشه کنار من هستید. دوستون دارم💙

گفتنی است چند ساعت بعد از دیدار استقلال و فولاد که با برتری یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال، خواهان بررسی مدارک مربوط به نظام وظیفه محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو ستاره آبی‌ های پایتخت شد.

جشن تولد سیاوش یزدانیجشن تولد سیاوش یزدانی

حرف های تند مدافع جوان استقلال

سیاوش یزدانی که همراه کاروان استقلال به مشهد سفر کرده بود، به دلیل مشکلات سربازی‌اش نتوانست در فهرست تیمش باشد و برای دومین بازی متوالی دور از جمع شاگردان مجیدی از روی سکوها نظاره‌ گر بازی تیمش بود و در فرودگاه با همبازیانش خداحافظی کرد و در مشهد ماند تا وضعیت خدمت سربازی‌اش مشخص شود.

یزدانی که انگار هنوز باور ندارد مشمول خدمت سربازی شده، شب گذشته در گفتگوی جنجالی و مفصل با برنامه‌ی «فوتبال برتر» از مدیران استقلال تا سرمربی این تیم و البته مسئولان نظام‌وظیفه را مورد نقد قرار داد و درخواست کرد تا به وضعیت او رسیدگی کنند و نگذارند به لحاظ فوتبالی لطمه‌ای به وی وارد شود.

جشن تولد سیاوش یزدانیسیاوش یزدانی

جشن تولد سیاوش یزدانی ستاره استقلال

سیاوش یزدانی، زادهٔ ۸ اسفند ۱۳۷۰ یک بازیکن فوتبال اهل مشهد است که در پست مدافع میانی و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال استقلال تهران می باشد.

وی وی در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. نخستین بازی او برای این تیم در مقابل تیم فولاد خوزستان بود که در این بازی با عملکرد خوبی که داشت مورد توجه هواداران قرار گرفت.

ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس