شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویری جالب و دیده نشده از کودکی علی دایی اسطوره فوتبال

تاریخ نشر :چهارشنبه 02 مارس 2022 اشتراک:
کودکی علی دایی تازه ترین ها از دنیای ورزش
علی دایی چهره محبوب فوتبال ایران و جهان در سن 52 سالگی همچنان محبوب می باشد و به تازگی تصویری از کودکی وی منتشر شده است.

به تازگی تصویری جالب از گذر عمر شهریار فوتبال ایران در صحفه ای در اینستاگرام منتشر شده که بسیار جالب می باشد. در ادامه تصاویری از کودکی علی دایی را در پرشین وی مشاهده کنید.

کودکی علی دایی

علی دایی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و آقای گل جهان، در آخرین پست اینستاگرامش، عکسی خاطره‌انگیز از دوران کودکی خود منتشر کرد. او با انتشار تصویری سیاه و سفید یاد پدر مرحومش را گرامی داشت  و در توضیح این عکس نوشت که هفده سال از درگذشت پدرش گذشته است.

گفتنی است؛ علی دایی در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می‌شود که در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت‌هایی دست یافته است.

در ادامه عکس زیرخاکی از این فوتبالیست قدیمی به همراه اعضای خانواده‌ اش را مشاهده می‌ کنید:

کودکی علی داییکودکی علی دایی و برادرانش

پنجاه و دومین سال تولد شهریار فوتبال ایران

علی دایی که بیش از دو سال و نیم است از فوتبال فاصله گرفته و سرمربیگری هیچ تیمی را قبول نکرده، همچنان مورد توجه اهالی فوتبال قرار دارد و سالروز تولد او نیز یک روز ویژه برای طرفداران‌اش است تا دوباره با او خاطره‌بازی کنند و به این پیشکسوت فوتبال تبریک بگویند.

 

اطرافیان  علی دایی در آستانه پنجاه و دومین سالروز تولد این اسطوره فوتبال، برای او جشن تولد کوچکی گرفتند و البته یک کیک خاص برای کاپیتان پیشین تیم ملی تهیه کردند.

 

علی دایی روز چهاردهم بهمن‌ماه، ۵۲ ساله خواهد شد و در آستانه تولد او، این کیک ویژه سه طبقه که روی آن عدد ۱۰ و یک تاج بزرگ تهیه شد تا این چنین جشن تولد این پیشکسوت فوتبال برگزار شود.

کودکی علی داییعلی دایی در گذر زمان

کودکی علی دایی اسطوره فوتبال ایران

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد. پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه ۱ فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

وی در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

 

ولی در ادامه فارغ التحصیل لیسانس مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکترای واحد علوم تحقیقات رشته جامعه‌ شناسی ورزش شد.

باشگاه خبرنگاران , ورزش سه , صفحه ایرانیوود

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس