جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تشکر خواهر و مادر کریس رونالدو از رفتار تاریخی هواداران لیورپول

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 اشتراک:
خواهر و مادر کریس رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
ابراز همدردی زیادی با کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس که یکی از فرزندان دوقلویی که در راه داشتند را از دست داده‌ اند صورت گرفته است.

پس از تشویق ستاره پرتغالی در ورزشگاه آنفیلد توسط هواداران لیورپول خانواده این ابرستاره مشهور دنیای فوتبال پیام تشکری را منتشر کرده اند. در ادامه خواهر و مادر کریس رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

خواهر و مادر کریس رونالدو

لیورپول و منچستریونایتد همیشه دشمن بوده‌اند و این دشمنی ریشه در تاریخ دارد، ولی باز هم در برخی لحظات اصلاً لمس نمی‌کنید که رقابتی به پهنای تاریخ بین دو باشگاه وجود دارد.

سه‌شنبه شب هواداران لیورپول در دقیقه ۷ کریستیانو رونالدو را یک دقیقه تشویق کردند تا تسکین درد درگذشت یکی از دوقلوهایش باشد که هیچ‌گاه متولد نخواهد شد.

در پی این اتفاق جالب‌توجه، الما خواهر رونالدو با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «از شما برای این متشکرم. ما هرگز کاری که امروز انجام دادید را فراموش نخواهیم کرد.»

مادر رونالدو، دولورس آویرو، نقل قولی از کتاب انجیل را منتشر کرد و نوشت: «با تمام دل خود به خداوند توکل کن و بر عقل خود تکیه مکن. در تمام راه خود او را بشناسید و او راه‌های شما را هدایت خواهد کرد.»

خواهر و مادر کریس رونالدواستوری خواهر و مادر کریس رونالدو

تصویری از بازگشت رونالدوی داغدار به تمرین

کریستیانو رونالدو دو روز بعد از این که خبر تلخ درگذشت فرزند متولد نشده‌اش را داد، به تمرین منچستریونایتد بازگشت.

دو روز بعد از اعلام خبر درگذشت یکی از دوقلوهای کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی به محل تمرین تیم منچستریونایتد بازگشت تا به کارش در کنار تیم ادامه دهد.

رونالدو که با مرسدس بنز وارد کمپ تمرینی کارینگتون شد، باید به هم‌تیمی‌هایش کمک کند تا زودتر از بحران شکست سنگین مقابل لیورپول بیرون بیایند و به مبارزه برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد ادامه دهد. کریستیانو به دلیل این که شرایط مساعدی نداشت نتوانست در دیدار مقابل لیورپول در آنفیلد کنار تیمش باشد.

رونالدو و جورجینا که در انتظار فرزندان دوقلوی خودشان بودند، پسر را از دست دادند و به زودی صاحب یک فرزند دختر خواهند شد.

خواهر و مادر کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو اعلام کرد که یکی از دوقلوهایش فوت کرده است. اسطوره ۳۷ ساله فوتبال در مورد ناراحتی خود و جورجینا رودریگس پس از مرگ پسری که قرار بود متولد شود، نوشت.

خواهر و مادر کریس رونالدوصورت ناراحت کریس رونالدو

او گفت که با وجود درد عمیقی که دارند، دختر تازه متولد شده‌شان به او و جورجینا قدرت ادامه دادن به زندگی را می‌بخشد و پس از اتفاق دردناک برای کریستیانو، بسیاری از دوستان و آشنایان و فوتبالیست‌ها برایش پیام‌های هم‌دردی ارسال کردند.

کاتیا آویرو، پس از انتشار این خبر غم‌انگیز در اینستاگرامش نوشت: «دوست‌تان دارم و قلبم با شماست. خداوند مواظب شما باشد و راهتان را بیش از پیش تقویت کند.

فرشته کوچولوی ما در آغوش پدر است و دختر کوچولوی ما که اینجا محکم، قوی و سالم است، بیش از پیش به ما یاد خواهد داد که فقط عشق اهمیت دارد.»

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس