پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا در یک اکران خصوصی

تاریخ نشر :دوشنبه 04 جولای 2022 اشتراک:
فیلم بدون قرار قبلی اخبار گوناگون
بهروز شعیبی که جزو کارگردان های معتقد است فیلم ها و سریال های مذهبی و اخلاق مدارانه می سازد . او در اخرین فیلم خود به موضوع سفر و تاثیر معنوی به مشهد مقدس از زاویه دیگر پرداخته است.

الهام کردا بازیگری که در سریال با من بمان در نقش پرستار سام درخشانی ظاهر شده بود و جمله معروف ‘ لبخند نرگسی بزن’ باعث شد بازی درخشان او به خوبی دیده شود سال هاست آرام و پیوسته مسیر هنری خود را دنبال می کند. پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا در اکران فیلم بدون قرار قبلی را در پرشین وی ببینید.

اکران فیلم بدون قرار قبلی

الهام کُردا (زاده ۱۷ آذر ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۲۱ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است.

تیپ خاص و جنجالی خانم بازیگر در یک مراسم

الهام کردا، بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» با چنین استایلی ظاهر شد که واکنش مخاطبان را در پی داشت.

پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا در یک اکران خصوصیتیپ خاص و جنجالی خانم بازیگر در یک مراسم
پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا در یک اکران فیلم بدون قرار قبلی
پوشش عجیب و جنجالی الهام کردا در یک اکران خصوصیپوشش جنجالی الهام کردا

بهروز شعیبی یکی از معدود کارگردانان سینمای ایران است که عقاید خاص خودش را دارد و همواره سعی می‌کند
در راستای اعتقادات خود که به آ‌نها باور قلبی دارد، فیلم بسازد. اگر از این زاویه به «بدون قرار قبلی» نگاه کنیم،
با همه تفاوت‌هایی که این فیلم نسبت به آثار قبلی این کارگردان دارد، یک ادامه‌ی منطقی برای کارنامه‌ی کاری بهروز شعیبی به حساب می‌آید. فیلم بدون قرار قبلی تمام المان‌های فرمی و مضمونی‌ای که شعیبی به‌عنوان کارگردانی که دلبسته سنت‌های اسلامی است را درون خود دارد. در ادامه به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازیم.

داستان یک سفر

«بدون قرار قبلی» داستان یک سفر است، سفری که دو وجه دارد؛ وجه بیرونی و وجه درونی. وجه بیرونی سفر همان سفر یاسمن از آلمان به ایران برای اجرای وصیت‌نامه‌ی پدر است. وجه درونی سفر اما طی طریق شهودی و باطنی یاسمن در طول این سفر است که در نهایت به تحول او منجر می‌شود؛ تحولی که او را از یک زن ناآشنا به فرهنگ ایرانی تبدیل به زنی ایرانی می‌کند.

شعیبی برای روایت این سفر از تکنیک‌های خاصی برای روایت داستان خود استفاده کرده است.
در فرم بصری فیلم، میان تصاویری که شعیبی در آلمان گرفته با تصاویری که در ایران فیلمبرداری کرده،
تفاوت‌های بسیاری وجود دارد. تصاویر فیلمبرداری شده در آلمان سرد و کدر هستند و رنگ غالب در این تصاویر خاکستری است.

یک خاکستری افسرده و مرده که بیانگر تنهایی و وضعیت آشفته‌ی زندگی یاسمن است.
اما زمانی که یاسمن به ایران و خصوصا مشهد سفر می‌کند، جنس تصاویر عوض می‌شود و ما با تصاویر گرمی مواجه می‌شویم که دقیقا بیانگر گرمای موجود در زندگی ایرانی است.

اینستاگرام ـ ویجیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس