جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جزئیات موانع زیاد افتتاح هتل کریستیانو رونالدو در پاریس و ضرر بزرگ CR7

تاریخ نشر :سه‌شنبه 25 آوریل 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
هتل چهار ستاره ۵۳ میلیون پوندی کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان در پاریس افتتاح آن با موانعی همراه می باشد و گفته می شود تا چهار سال دیگر این هتل کار خود را آغاز نمی کند و با ضرر هنگفتی روبرو شده است.

فوق ستاره فوتبال دنیا هتلش در پاریس که قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد به ۴ سال دیگر موکول شده است. در ادامه جزئیات و تصاویری از هتل کریستیانو رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

هتل کریستیانو رونالدو

هتل ۵۳ میلیون پوندی رونالدو در پاریس که قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود، تا ۴ سال دیگر افتتاح نخواهد شد و دلیل اینهمه تاخیر همه‌گیری کووید و محدودیت‌های سیاسی عنوان شده است.

نشریه «میل» خبر داد، پروژه کریستیانو رونالدو برای ساخت یک هتل مجلل جدید در پاریس با تاخیر زیادی مواجه شده و ممکن است تا چهار سال دیگر افتتاح نشود.

این هتل چهار ستاره ۵۳ میلیون پوندی که در کرانه چپ رودخانه سن در نزدیکی ایستگاه قطار آسترلیتز واقع شده، در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ افتتاح شود و حداقل شش سال از برنامه زمان‌بندی عقب‌تر خواهد بود.

کار ساخت این هتل که قرار است ۲۱۰ اتاق، یک بار روی پشت‌بام و یک استخر با چشم‌انداز پانوراما از پایتخت فرانسه داشته باشد، در هفته‌های اخیر آغاز شد.

هتل کریستیانو رونالدوهتل کریستیانو رونالدو

سرمایه گذاری فوق ستاره فوتبال

این هتل باید در زمانی که ستاره افسانه‌ای پرتغالی هنوز در یوونتوس بازی می‌کرد افتتاح می‌شد. او از آن زمان به منچستریونایتد بازگشت و با این تیم اختلاف پیدا کرد و اکنون در عربستان سعودی بازی می‌کند، اما هتل هنوز افتتاح نشد و احتمالا وقتی درهای هتل باز شود رونالدو بازنشسته شده است.

منابع آگاه گفتند که همه‌گیری کووید و قرنطینه نیز یکی از عوامل تاخیر بوده است. اما یکی از منابع داخلی ساخت هتل گفت: «تاخیرها ضربه بزرگی به رونالدو که شخصا در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده بود وارد کرد.

اگر او در زمان افتتاح هتل بازنشسته شده باشد مطمئنا توجهات جهانی کمتری متوجه این هتل خواهد شد. اما اگر در روزهای اوجش هتل افتتاح می‌شد اوضاع فرق داشت.»

گروه پستانا، که یک شرکت چندملیتی گردشگری و تفریحی مستقر در مادیرا است و با برند CR7 رونالدو در یک مشارکت ۵۰/۵۰ در ساخت هتل‌ها همکاری می‌کند، پنج سال پیش در زمان اعلام جزئیات هتل از افتتاحش در سال ۲۰۲۱ خبر داده بود.

هتل کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در پاریس

تأخیرها تا حدودی به دلیل تحقیقات در مورد طرح‌های هتل در ماه مِی ۲۰۱۹ و چالش‌های بعدی توسط سیاستمداران شهر ایجاد شده است. این هتل، وقتی که سرانجام افتتاح شود، اولین هتل کریستیانو در فرانسه و ششمین هتل او در جهان با همکاری گروه پستانا خواهد بود. این گروه متعلق به دیونیزیو پستانای میلیونر است که توسط پدرش مانوئل، راه‌اندازی شده بود.

اما تا زمان افتتاحیه که حداقل تا سال ۲۰۲۷ طول خواهد کشید، یک سال پس از جام جهانی بعدی، ستاره فوتبال تقریباً به طور قطع به دوران درخشان بین‌المللی و باشگاهی خود پایان داده و رقیب دیرینه‌اش، لیونل مسی، باشگاه فعلی‌اش پاری‌سن‌ژرمن را ترک کرده است.

این هتل تا کنون به عنوان بزرگترین هتل با برند Pestana CR7 توصیف شده است. اولین هتل از این مجموعه هفت سال پیش در مادیرا راه‌اندازی شد و سپس به پایتخت‌های لیسبون، مادرید، نیویورک و مراکش راه یافت.

هتل پاریس بخشی از یک پروژه بلندپروازانه به نام Austerlitz A۷A8 است که در نهایت شامل یک پارک تجاری و اقامتگاه دانشجویی و همچنین فروشگاه‌ها و ۲۰۰۰ فضای مخصوص دوچرخه خواهد بود.

خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس