شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اولین رویارویی ۲ پادشاه کشتی قبل از تشک مبارزه در جهانی بلگراد!

تاریخ نشر :چهارشنبه 13 سپتامبر 2023 اشتراک:
حسن یزدانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حسن یزدانی و دیوید تیلور دو قهرمانان جهان و المپیک تا به حال 5 بار با هم در مسابقات مختلف روبرو شدند که حاصل آن 4 برد برای تیلور و یک برد برای یزدانی بوده و اکنون قبل از مسابقات جهانی در نشست خبری اتحادیه حضور خواهند داشت.

دو کشتی گیر قهرمان دنیا سرانجام رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و این دو گفته می شود قبل از آغاز مسابقات جهانی در نشست خبری شرکت خواهند کرد. در ادامه تصاویری از حسن یزدانی و دیوید تیلور را در پرشین وی مشاهده کنید.

حسن یزدانی و دیوید تیلور

اتحادیه جهانی کشتی از برگزاری نشست خبری حسن یزدانی با کشتی گیر نامدار آمریکایی دیوید تیلور قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ خبر داد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد حسن یزدانی و دیوید تیلور، دو چهره شاخص کشتی جهان و مدعیان اصلی کسب مدال طلای جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم، در نشست خبری پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر می‌ شوند.

این نشست خبری بعدازظهر جمعه و یک روز قبل از آغاز رقابت‌ها، در سالن کنفرانس خبری محل برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان برگزار می‌شود. همچنین پس از این نشست، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به همراه رئیس فدراسیون کشتی صربستان در نشست خبری خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمانی جهان روز شنبه در نخستین روز این مسابقات برگزار می‌شود و او دو به مصاف رقبای خود می‌روند. همچنین دیدارهای اوزان ۶۱، ۷۰ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز از روز شنبه آغاز خواهد شد.

حسن یزدانی و دیوید تیلورحسن یزدانی و دیوید تیلور

شمارش معکوس راند ششم

این دو کشتی گیر مطرح و عنوان دار تا به حال ۵ بار با هم در تورنمنت های مختلف روبرو شدند که حاصل آن ۴ برد برای تیلور و یک برد برای یزدانی بوده است.

صفحه اینستاگرام FLOWRESTLING که یک رسانه معتبر در کشتی آمریکا و جهان به شمار می رود، امروز ویدیویی را از نبردهای قبلی تیلور و یزدانی منتشر کرده و در نهایت برتری را با نتیجه ۴ بر یک به کشتی گیر آمریکایی داده است.

این ویدیو با صفحه دیوید تیلور در اینستاگرام مشترک شده و در واقع کشتی گیر آمریکایی با این کار در فاصله ۱۰ روز تا شروع مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان برای رقیب اصلی خود کری خوانی کرده است.

حالا همه منتظر راند ششم مبارزه این دو هستند. در کپشن پستی که تیلور با FLOWRESTLING منتشر کرده، آمده است: “دیوید تیلور در مقابل حسن یزدانی. فینال امسال قهرمانی جهان دوباره می تواند به این دو برسد!”

حسن یزدانی و دیوید تیلورکشتی گیران مطرح جهان

دیدار حسن یزدانی و دیوید تیلور

دو قهرمانان جهان و المپیک قرار است در نشست مطبوعاتی اتحادیه جهانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند. آنها به عنوان اولین نفرات در نشست خبری حاضر خواهند شد که روز جمعه برگزار می‌شود.

همچنین قرار است نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی صربستان نیز در نشست خبری شرکت کنند.
مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی از ۲۵ شهریور به میزبانی صربستان آغاز می‌شود که نخستین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس است.

خبر ورزشی , ورزش سه , فارس

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس