شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ژست خاص دیوید تیلور آمریکایی بعد از بردن حسن یزدانی

تاریخ نشر :دوشنبه 18 سپتامبر 2023 اشتراک:
دیوید تیلور تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید تیلور کشتی گیر مطرح آمریکایی با پیروزی بر حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشورمان ژست جالبی گرفته که با دستانش عدد چهار را نشان داده است و تیلور تاکنون ۵ پیروزی نسبت به حریف سرسخت خود حسن یزدانی داشته است.

حسن یزدانی و حریف مقتدر آمریکایی اش امشب دوباره مقابل هم قرار گرفتند و  کشتی گیر مطرح تیم ملی کشورمان باخت. در ادامه تصاویری خاص از ژست دیوید تیلور را در پرشین وی مشاهده کنید.

ژست دیوید تیلور

مبارزه دو کشتی‌ گیر که یکشنبه شب میلیون ها بیننده در جهان داشت در وقت اول تماشایی و جذاب بود و هر چند کشتی‌گیر آمریکایی ۵ بر ۳ برنده این وقت شد اما رای داوران روی چلنج مربی حریف تاثیرگذار بود و دادن امتیاز بیشتر به تیلور مورد اعتراض تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.

در وقت دوم با وجود این که حسن یزدانی تلاش زیادی کرد اما این تیلور بود که یک خاک دیگر از حریف خود گرفت و ۷ بر ۳ از حریف ایرانی پیش افتاد و در شرایطی که ملی پوش کشورمان تلاش کرد امتیازات عقب افتاده (۹ بر ۳) را جبران کند، در ثانیه‌های پایان ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید و دیوید تیلور به مدال طلا رسید.

تیلور بعد از این پیروزی در حالی که لبخند بر لب داشت عدد چهار را نشان داد و در ژست های مختلف عکس گرفت. این در حالی بود که حسن یزدانی با چهره ای گرفته و بغض در گلو راهی رختکن شد.

ژست دیوید تیلورژست دیوید تیلور

دو کشتی‌گیر تاکنون ۶ بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که سهم تیلور ۵ پیروزی و سهم حسن یزدانی یک پیروزی بوده است.

نظر کشتی گیر امریکایی درباره یزدانی

مسابقه با حسن یزدانی به شکل وحشتناکی سخت است. همه چیز خیلی تغییر کرده و وقتی که من کشتی را شروع کردم، جنگ ما مثل یک بازی هفت تیر کشی بود. اما تخصص او همین است و روز به روز هم بهتر می‌شود.

انگار غریزه ذاتی او این است و استاد این دوئل تن به تن است. هر چه که زمان جلوتر رفته، این آدم حساب‌شده‌تر کشتی می‌گیرد و توانسته یک جاهایی از من بهتر شود. من واقعا مجبور شدم تغییراتی در کشتی خودم ایجاد کنم.

ژست دیوید تیلورحسن یزدانی و دیوید تیلور

ژست دیوید تیلور بعد از پیروزی

ستاره مسابقات کشتی جهان، دیوید تیلور، امشب در بلگراد با نتیجه‌ای عالی حسن یزدانی را شکست را داد و چهارمین مدال طلای خود را به گردن آویخت.

کشتی‌گیر آمریکایی پس از بردن حسن یزدانی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ژست جالبی گرفت.

وی در مصاحبه اش گفته است که هیچ حسی بهتر از رکوردی که زدم، نیست. من حس قدردانی دارم. وقتی جوان هستی، فکر می‌کنی همه کارها را خودت انجام می‌دهی و به تنهایی از پس همه چیز برمی‌آیی اما الان که تیمم را در کنارم دارم، خوب هستم و در بهترین حالت قرار دارم و به خاطر داشتن همه آنها سپاسگزارم. من بدون این سیستم ورزشی، همسرم و دخترانم اینجا نبودم.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس