جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های شاد لوئیس سوارز و خانواده اش را ببینید

تاریخ نشر :دوشنبه 07 مارس 2022 اشتراک:
لوئیس سوارز و خانواده اش تازه ترین ها از دنیای ورزش
لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید و همسرش سوفیا بالبی سه فرزند دارند.

ستاره سابق بارسلونا به همراه همسرش سوفیا بالبی و فرزندانش زندگی عاشقانه ای دارند و تصاویری از این ستاره با عزیزانش را در ادامه می بینید. در ادامه عکس های لوئیس سوارز و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

لوئیس سوارز و خانواده اش

لوییز آلبرتو سوارز دیاز در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۷ در سالتو دیده به جهان گشود و فرزند چهارم خانواده است. زمانی که هفت سالش بود به مونته ویدئو نقل مکان کردند و در سن نه سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. او مهارت‌ های فوتبال خود را در کوچه و خیابان توسعه داد.

لوییز آلبرتو سوارز که بیشتر با نام لوییز سوارز شناخته می‌ شود، فوتبالیست اهل اروگوئه است. او هم اکنون در تیم باشگاهی بارسلونا است. در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۱ به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. او در فینال این رقابت‌ها گل اول بازی را به ثمر رساند و به اروگوئه کمک کرد تا با پیروزی سه بر صفر مقابل پاراگوئه، قهرمان شود.

لوئیس سوارز و خانواده اشلوئیس سوارز و خانواده اش

ستاره باشگاه اتلتیکومادرید

در اواسط دومین فصل حضور سوارز در رختکن اتلتیکومادرید، هنوز آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرارداد لوئیس سوارز در حال اتمام بوده و این مهاجم ۳۴ ساله در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد، اما نشریه مارکا مدعی شد مذاکراتی در مورد تمدید احتمالی قرارداد سوارز وجود دارد و البته این اتفاق احتمالا به پایان فصل موکول می‌ شود.

 

اگر تیم ملی اروگوئه جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کند، لوییس سوارز می‌ خواهد یک فصل دیگر در واندا متروپولیتانو بماند تا در بهترین شرایط ممکن به آن تورنمنت برسد. اما در صورت ناکامی اروگوئه، این بازیکن ترجیح می‌دهد بعد از سال‌ ها درخشش در قاره اروپا، راهی خانه شود.

لوئیس سوارز و خانواده اشلوئیس سوارز در کنار همسر و فرزندانش

لوئیس سوارز و خانواده اش

در سال ۲۰۰۹ با سوفیا بالبی ازدواج کرد و در ۵ آگوست ۲۰۱۰ صاحب یک دختر شد که نام او را دلفینا گذاشت. همچنین در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ فرزند دومش که پسر بود به دنیا آمد که نام او را بنجامین گذاشت و سومین فرزندش در شب بیست‌ و‌ هشتم اکتبر ۲۰۱۸ به دنیا آمده است.

فوتبالی , ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس