جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شغل دوم جرارد پیکه مدافع بارسلونا و سرمایه گذاری در اف‌ سی آندورا

تاریخ نشر :سه‌شنبه 08 مارس 2022 اشتراک:
شغل دوم جرارد پیکه تازه ترین ها از دنیای ورزش
جرارد پیکه مدافع بارسلونا از فوتبالیست‌ های موفق در زمینه تجارت می باشد.

ستاره بارسلونا و همسر خواننده اش تجارت های مختلفی دارند و آقای فوتبالیست در یک باشگاه ورزشی در اسپانیا سرمایه گذاری کرده است. در ادامه جزئیات شغل دوم جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

شغل دوم جرارد پیکه

چه چیزی یک قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان جام جهانی را با باشگاهی که در دسته پنجم فوتبال اسپانیا بازی می‌کند، مرتبط می‌کند؟

جرارد پیکه، مدافع کهنه کار بارسلونا، اف‌سی آندورا را از طریق گروه هلدینگ Kosmos که خودش مالک آن است، در دسامبر ۲۰۱۸ خرید. در حالی که این باشگاه اصالتاً از کشور همنام خود است، آنها در مدت کوتاهی که پیکه مالک آن بوده، پیشرفت سریعی داشته‌ اند.

اف‌سی آندورا در سال ۲۰۱۹ پس از انجام یک روند قابل توجه ۲۲ بازی بدون شکست قبل از انتشار اخبار خوب، به لیگ دسته چهارم اسپانیا راه یافت. سی‌اف رویس دپورتیو، تیمی که قرار بود در سگوندا دیویسیون B قدیمی (رده سوم) شرکت کند، پس از پرداخت نشدن دستمزدها منحل شد و تیم پیکه وارد عمل شد و مبلغ لازم را برای ثبت نام پرداخت کرد تا تیمشان به یک دسته بالاتر صعود کند و شغل دوم جرارد پیکه با جذابیت همراه می باشد.

شغل دوم جرارد پیکهباشگاه ورزشی جرارد پیکه

اف‌سی آندورا باشگاه مدافع بارسا

واضح است که اگر Kosmos مالک باشگاه نبود این امکان وجود نداشت و اف‌سی آندورا بعد از اولین فصل ضعیف خود در ۲۰-۲۰۱۹ تغییر روند داد و سال گذشته به پلی‌آف صعود صعود کرد.

با این حال، آنها مقابل رئال سوسیداد B شکست خوردند و یک سال دیگر را در لیگ دسته سوم سپری می‌کنند، در حال حاضر که ۱۵ بازی مانده به پایان فصل، در رده سوم قرار دارند و با ۵ امتیاز از جایگاه صعود به لیگ بالاتر عقب‌تر هستند. در واقع، هجوم پول و شهرت توسط پیکه کمک قابل توجهی به مسائل کرده است و آنها آماده هستند تا زودتر به دسته دوم صعود کنند.

شغل دوم جرارد پیکه ستاره بارسا

ستاره اسپانیایی یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او تا ۲۵ سالگی توانست به تمام عناوین قهرمانی که یک فوتبالیست می‌ خواهد در زندگی خود داشته باشد، دست یافت. سال ۲۰۱۰ مدافع بارسلونا با یک خواننده ازدواج کرد و صاحب ۲ فرزند شد.

شغل دوم جرارد پیکه مدافع بارسلونا و سرمایه گذاری در اف‌ سی آندوراجرارد پیکه

درباره پیکه، اما این همه چیز نیست. گفته می‌ شود پیکه از ضریب هوشی ۱۴۰ برخوردار است. او با شرکت خود به نام کاسموس گلوبال هولدینگ (Kosmos Global Holding) در صنایع مختلفی از جمله تنیس و رسانه سرمایه گذاری می‌ کند.

پیکه همچنین مسئول اصلاحات در مسابقات تنیس جام دیویس بوده است. او مالک باشگاه دسته سومی “اف سی آندورا” در اسپانیا استو او می‌ خواهد این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

خبر ورزشی , کانون فوتبال

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس