شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکات کاربردی برای خانه تکانی آخر سال

اشتراک:
نکته خانه تکانی خانه داری
یکی از نکته های مهم خانه تکانی اشنایی با اصول و تکنیک خانه تکانی است که ما همه ی ان ها را برای شما بیان کرده ایم تا خانه تکانی سریع و بدون دردسر را تجربه کنید. سریعترین راه ها گاهی می تواند بهترین راه برای تغییرات و تمیزی منزل شما در نزدیک عید باشد.

روزهای اخر سال است و مردم به دنبال تمیزی و خانه تکانی منزل هستند . ولی برای انجام قبل هر کاری باید با برنامه ریزی و رعایت چند نکته خانه تکانی را شروع کنید .خیلی افراد فرصتی برای انجام کار های پایان سال ندارند. برای همین ما در این بخش برای شما توضیحاتی داده ایم تا بتوانید با خیال اسوده به انجام همه ی کار های خود بپردازید . با ما در پرشین وی همراه باشید .

نکته خانه تکانی

کم کم مردم برای استقبال از سال نو آماده می شوند.یکی از کارهایی که در این زمان انجام می شود “خانه تکانی” است.به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها شور و شوق مردم برای انجام خریدهای سال نو بیشتر شدهو همچنین بسیاری از همین الان به فکر ” خانه تکانی” آخر سال نیز هستند.در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد آماده کردن منزل برای فصل بهار آشنا کنیم.

معمولا یکی از اصلی ترین بخش هایی که خانوم های خانه دار در تمیز کردن آن حساسیت دارند ، پنجرهها هستند.فراموش نکنید که با گرم شدن هوا پنجره ها باز می شوند تا هوای تازه و بهاری به داخل خانه بیاید.در طول فصل زمستان این پنجره ها برای مدت زمان زیادی بسته بودند و انواع جرم و کثیفی در اطرافپنجره مشاهده می شود.

همچنین ممکن است که لولاهای پنجره نیز خشک و خشن شده و نیاز به تعویض یا روغن کاری داشته باشند.در فضای داخلی خانه در طول زمستان به دلیل جریان نداشتن هوا ذرات و غبار بر روی انواع سطوح موجوددر منزل می نشینند و باعث آلوده شدن محیط می شوند.این سطوح می بایست با دقت فراوان تمیز شوند.در صورتی که منزل شما دارای باغچه است سعی کنید تا کمکم فضای باغچه را برای فصل بهار آغازکنید.

نکته خانه تکانیخانه تکانی فنگ شویی

رموز خانه تکانی

برای این کار می توانید برگهای ریخته شده بر روی سطح باغچه را جمع آوری کنید.بیل زدن سطح باغچه نیز حرکت مناسبی برای آماده کردن باغچه برای فصل بهار است.فراموش نکنید که با نزدیک شدن فصل هوا کم کم هوا به سمت گرمی رفته و طبیعتا وسایل گرما زاکنار گذاشته می شوند.سعی کنید تا در این مرحله از سال این وسایل را کنترل کرده و سپس به انباری منزل خود منتقل کنید.

ترفندهای خانه تکانیرموز خانه تکانی

فراموش نکنید که بسیاری از وسایل که در طول فصل زمستان بدون استفاده بودند نیز به کنترل و باز بینینیاز دارند.با کمی انحراف از بحث بایستی متذکر شویم که در طول ایام پایان سال ، متاسفانه تعداد زیادی از هموطنانما در جریان انجام خانه تکانی شب عید دچار حادثه می شوند.موارد بسیار زیادی از شکستگی ها در نواحی مختلف پا و دست و یا لگن در این مدت دیده می
شود که می تواند ایام نوروز را برای خانواده ها تلخ کند.توصیه ما به شما برای پیشگیری از چنین حوادثی رعایت نکات ایمنی و همچنین انجام دسته جمعی این فعالیتها است.

باشگاه خبرنگاران

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس