شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل شیک بازیکنان تیم ملی در آستانه سفر به دوحه /خوش‌تیپ و دلربا

تاریخ نشر :دوشنبه 08 ژانویه 2024 اشتراک:
استایل بازیکنان تیم ملی تازه ترین ها از دنیای ورزش
تیم ملی فوتبال کشورمان با اتمام اردوی کیش راهی قطر خواهد شد تا برای جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۳ خودش را آماده کند و به همین خاطر ملی پوشان با کت و شلوار تصاویری به یادگار انداخته و سوژه عکاسان ورزشی شده اند.

ملی پوشان کشورمان در آستانه سفر به دوحه با تیپ های رسمی خود عکس های جذابی با کت و شلوار از آن ها منتشر شده است. در ادامه تصاویری دیدنی از استایل بازیکنان تیم ملی را در پرشین وی مشاهده کنید.

استایل بازیکنان تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۶ روز مانده تا نخستین بازی رسمی خود در مرحله گروهی جام ملت‌ های آسیا مقابل فلسطین به سمت قطر، محل برگزاری این رقابت‌ ها می‌ رود و فدراسیون فوتبال نیز به همین منظور لباس متحد الشکل برای اعزام اعضای تیم در نظر گرفته است.

تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز و پیش از عزیمت به سمت قطر، مقابل دوربین حاضر شدند و تصاویر جذابی از آنها با کت و شلوار منتشر شد.

ملی پوشان ایران مثل سفر به جام جهانی که برای اعزام به قطر کت و شلوار بر تن داشتند، امروز هم با لباس رسمی هتل محل اقامت خود را به سمت فرودگاه کیش ترک کردند تا به سمت دوحه بروند.

تصاویری از استایل بازیکنان تیم ملی

نفرات حاضر در کادر تیم ملی به همراه امیر قلعه‌ نویی. دستیاران، کادر پزشکی، مشاوران و …

استایل بازیکنان تیم ملیاستایل بازیکنان تیم ملی

بیرانوند، حسینی، میلاد، ترابی و محرمی. ژست تعدادی از بازیکنان تیم با کت و شلوار فرم تیم ملی.

استایل بازیکنان تیم ملیملی پوشان ایرانی در یک قاب

مهدی قایدی با عینک شانه به شانه رفیقش علی قلی‌زاده. محمد محبی با همان بی‌میلی همیشگی به حضور در تصاویر در این عکس.

فوتبالیستژست قایدی در کنار دوستانش

همه خوش‌تیپ‌ ها در یک قاب متفاوت. یک‌ دست و منظم. آنطور که دوست داریم.

فوتبالیستبازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال

گلرها و آقای مربی (دینکا). کت و شلوار و لبخند و قد و بالا!

فوتبالیستگلرهای تیم ملی فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران پس از یک هفته تمرین در کیش و انجام یک مسابقه تدارکاتی در این جزیره مقابل تیم ملی بورکینافاسو، به سمت دوحه می‌ رود تا آماده دیدار دوستانه برابر اندونزی و پس از آن رقابت‌ های جام ملت‌ های آسیا شود.

مهدی قایدی انتخاب سرمربی

کمتر از یک هفته دیگر در قلب خاورمیانه، کشور قطر پذیرای ۱ ۲۳ تیم از سراسر پهناورترین قاره جهان است تا جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۳ را برگزاری کند.

در این بین لیست تیم‌ های حاضر در این تورنمنت مشخص شده و از اصلی‌ ترین تقابل‌ ها، جدال تیم ملی ایران با تیم ملی امارات در آخرین بازی مرحله گروهی است.

جایی که مهدی قایدی وینگر ریزنقش تیم ملی که در الاتحاد کلبای امارات بازی می‌ کند قرار است مقابل مدافعانی قرار بگیرد که به دریبل کردن آنها عادت دارد. لازم به ذکر است که او در لیگ امارات بیشتر از هر بازیکن آسیایی دیگر دریبل موفق داشته و از این حیث یک بازیکن خاص به حساب می‌آید.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس