جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حضور حامد آهنگی کمدین مشهور در تمرین تیم بانوان ملوان بندرانزلی

تاریخ نشر :دوشنبه 30 مه 2022 اشتراک:
حامد آهنگی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حامد اهنگی ستاره کمدی و مشهور کشورمان در آخرین تمرین تیم بانوان ملوان بندرانزلی در ورزشگاه حضور یافت و با این فوتبالیست ها دیدار کرد.

کمدین مشهور کشورمان حامد آهنگی که خود متولد انزلی می باشد برای تشویق زنان فوتبالیست این شهر به ورزشگاه رفته و از نزدیک با آن ها دیدار کرده است. در ادامه تصاویری از حامد آهنگی در تیم بانوان ملوان بندرانزلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیم بانوان ملوان بندرانزلی

حامد آهنگی که اکنون به عنوان یکی از ستارگان دنیای کمدی ایران شناخته می‌شود و چهره‌ای کاملاً محبوب نیز دارد، در تمرین تیم ملوان حاضر شد.

وی که خود اهل انزلی است، در روزی که به زادگاهش رفته بود پس از هماهنگی با سران باشگاه ملوان، ساعاتی با بازیکنان و کادرفنی تیم بانوان ملوان دیدار و گفتگو کرد و به شاگردان معصومه جهان‌چی روحیه داد.

او پیش‌تر در برنامه‌ های غیرتلویزیونی‌ اش اظهار کرده که به شدت به فوتبال علاقه‌ مند است و حال با حضور در باشگاه ملوان، شور و حال خاصی به اردوی انزلی‌ چی‌ ها تزریق کرد.

تیم بانوان ملوان بندرانزلیعکس یادگاری تیم بانوان ملوان بندرانزلی با کمدین معروف

حامد آهنگی کمدین مشهور در انزلی

تیم بانوان ملوان بندرانزلی نیز در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ های لیگ برتر با ۳۳ امتیاز در رده ششم ایستاده و در این هفته از رقابت‌ ها به دلیل حذف انضباطی تیم سارگل بوشهر از جدول مسابقات به استراحت اجباری می‌ رود.

شاگردان معصومه جهان ‎چی در هفته پایانی در کرمان به مصاف تیم قدرتمند شهرداری سیرجان می‌روند تا به کار خود در لیگ چهاردهم پایان دهند.

هواداران تیم بانوان ملوان بندرانزلی

از زمان صدور مجوز ستاد ملی کرونا برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ ها در ایران، لقب پرشورترین هواداران در لیگ فوتبال زنان بدون‌شک به هواداران ملوان تعلق می‌گیرد؛ هوادارانی که البته پیش از شیوع کرونا هم صاحب این لقب بودند و همواره در کنار تیم‌شان در ورزشگاه سیروس قایقران که به سن‌سیروس شهرت دارد بوده‌‎اند.

تیم بانوان ملوان بندرانزلیحامد آهنگی

در جریان مصاف حساس ملوان برابر خاتون بمِ صدرنشین، جمع زیادی از تماشاگران ملوانی خود را به ورزشگاه رسانده بودند و در طول ۹۰ دقیقه رقابت تیم‌شان برابر خاتون یکصدا شاگردان جهانچی را تشویق کردند.

جالب آن‌که بازیکنان ملوان هم در پایان مسابقه به سوی سکوهای ورزشگاه قایقران رفته و از تماشاگران خود برای حضورشان در ورزشگاه قدردانی کردند.

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس