پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سالاد جوانه ی ماش و نخود سبز

اشتراک:
سالاد جوانه ی ماش آشپزی و شیرینی
سالاد ها پیش غذا های خوشمزه ای است که افرادی که تصمیم دارند یک رژیم مناسب بگیرند بسیار مفید است . پیشنهاد ما سالاد جوانه ی ماش است که پیش غذایی سرشار از از پروتئین و ویتامین ها می باشد .

از جمله سالاد خوشمزه که برای همه مخصوصا کودکان مفید است سالاد جوانه ی ماش می باشد . این سالاد خوشمزه طعم بی نظیری دارد و برای کسانیکه رژیم غذای منحصر به فرد دارد بسیار مناسب است .این سالاد برای مهمانی و  مراسم ها نیز گزینه بسیار خوبی می باشد و می توانید برای یک شام خوشمزه سبک تهیه کنید.طرز تهیه سالاد مقوی خوش طعم و متفاوت را در پرشین وی ببینید.

مواد لازم سالاد جوانه ی ماش

نخود سبز پخته یا کنسروی دو پیمانه سر خالی

جوانه ماش دو و نیم پیمانه

گوجه فرنگی یک عدد متوسط

هویج یک تا دو عدد متوسط

نصف یک عدد فلفل دلمه ای

سس مایونز دو قاشق

ماست خامه ای (یا معمولی) ۴ قاشق

آبلیمو تازه نیم پیمانه

سس خردل نصف قاشق

شکر نصف تا یک قاشق مرباخوری (اختیاری)

طرز تهیه ی سالاد جوانه ی ماش

نمک و فلفل سیاه تخم گوجه رو گرفته و خوردش کنید.پوست هویج رو تراشیده و رنده اش کنید.جوانه رو بریزید تو سبد و بشورید و بذارید آبش بره.فلفل دلمه ای رو خورد کنید.همه مواد رو مخلوط کنیدبرای درست کردن سس، ماست و مایونز رو همراه هم کمی بزنید تا نرم شه.آبلیمو و شکر و نمک و فلفل رو اضافه و خوب مخلوط کنید تا یکدست بشه.سس رو به مواد اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

سالاد جوانه ی ماشسالاد رژیمی
سالاد جوانه ی ماش و نخود سبزطرز تهیه سالاد نخود فرنگی

نخود سبز رو یا می تونید تو مواد اولیه و اصلی سالاد اضافه کنید و همراه اونا با سس مخلوطکنید یا اینکه جدا روی سالاد بریزید و موقع سرو مخلوط کنید.سالاد رو یک ربع تا بیست دقیقه تو یخچال گذاشته و بعد سرو کنید.اگه نگران رژیمتون هستید سس مایونز رو کلاً حذف کنید.

تبیان

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس