سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
درخواست تبلیغات

تازه ترین ها از دنیای ورزش

نامزدی خواهر نیمار برزیلی این بار با فوتبالیست اروگوئه ای

نیمار ستاره برزیلی باشگاه الهلال عربستان خواهر کوچکترش رافائلا سانتوس که با فوتبالیست های زیادی در رابطه بوده این بار با خواکین پیکرز که در تیم برزیلی پالمیراس می باشد در رابطه عاشقانه است و در تولدش نیز حضور داشته است.

پسر خوشتیپ ایرانی شهاب زاهدی در تیم فوکوئوکا ژاپن

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیسی به تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پیوسته است و این تیم که پس از ۲ بازی از آغاز لیگ ۴ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول ۲۰ تیمی لیگ ژاپن قرار دارد مراسم معارفه این ستاره ایرانی را انجام داده است.

سرخیو آگوئرو در انتظار تولد اولین فرزندش بعد از جدایی از نامزدش

سرخیو آگوئرو و نامزدش کالزتی که یک مدل آرژانتینی می باشد در انتظار اولین فرزندشان هستند و این زوج مدتی قبل از یکدیگر جدا شده و او در حالی که از همسر اولش یک پسر به نام بنجامین دارد دوباره پدر می شود و به زودی فرزندش متولد می شود.

تیپ و لباس عجیب امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال!

امیر قلعه‌ نویی سرمربی تیم ملی کشورمان در زمان بازی‌ اش در تیم ملی در سال های دور لباس های عجیبش سوژه رسانه ها شده و تصاویری قدیمی از وی با استایل متفاوت منتشر شده و او یکی از هافبک های مطرح تیم ملی بوده است.

استایل کریستیانو رونالدو در مهمانی مجلل دربار سلطنت پادشاه عربستان

کریستیانو رونالدو اسطوره فوتبال کنار سوپراستارهای بوکس در مهمانی مجلل دربار سلطنت پادشاه عربستان حضور یافته اند و در این مهمانی رونالدو با تایسون فیوری، آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو دیدار کرده و با هم عکس یادگاری گرفته اند.

آرون گروپس
تالارکده